To czego nie znam, nie może mnie zranić

"Twarda dziewczyna (...)
 Nie ma czasu na miłość
 Nie ma czasu na nienawiść (...)
 Twarda dziewczyna, której dusza cierpi"

Miałam być silna, właśnie-miałam.
A teraz stoję na krawędzi załamania...
Ale to też na pewno minie.
Minie jak twoja miłość do mnie.

                                                                       


Nie chce pytać dlaczego.
Są rzeczy, o które nie pytam.
To czego nie znam, nie może mnie zranić.

Jestem więźniem własnego umysłu.
Wyobraźnia powoli leczy samotność.
Już dawno się poddałam.
Nigdy więcej walki o nas.
Cisza jest więcej warta.

Tak ciężko walczyłam o twoje serce.
A kiedy je zdobyłam, złamałam...rozbiłam.
Rozsypałam , zatrzymując tylko wspomnienia po nas.
A ty odszedłeś, próbując pozbierać odłamki siebie.

Miałeś prawo odejść.
Ja nie miałam prawa zranić cię w ten sposób.

Popularne posty z tego bloga

Witam ;)

"Co u ciebie?"